Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Одеве така ме изненада "белисимата", че ми стана леко странно и дори иронично

    Предисторията беше, че течеше антифриз от няколко връзки около термостата /тройници за газовата/ и след тяхното пристягане, теча спря. Пробвах на място 10мин. и една дистанция близо 20км проблеми нямаше.

    Тръгнах по магистралата - спокойно 110-120км/ч /така близо 100км/ и като се набих в задръстването заради ремонта иииии чайника изкипя
    Взе да хвърля антифриз през капачката на казанчето и температурата на таблото скочи на близо 110гр.

    Отбих пуснах парното - никой, пипнах двата маркуча към радиатора - студени, радиатора също. Перката върти, като луда. Изхвърли близо 2л антифриз от капачката на казанчето. След чакане 10-15-мин да охлади - НЕ ИСКА. Тръбата от горе на радиатора става ту топла ту студена.
    Загасих колата, изчаках 20мин да охлади. Запалих нормално на 90гр. веднага перката се пусна, термостата явно беше отворил и температурата падна. Парно - ИМА.

    Долях 2л дестилирана вода и минах 250 км, като дори се поразходих по баирите - 2-3-4та скорост. Не загря повече от нормалното. По светофарите из града също всичко си е нормално...

    Е сега кажете - въздух ли имаше в системата?
    с пристягането на връзките около термостата да се е увеличило налягането, а преди да е имало въздух и след като не съм я обезвъздушил стана белята.

    П.С. Малкото маркуче в казанчето си пуска вода...
    Sport Wagon 2.0TS|LPG

    Comment


    • Според мен възможните причини, класирани от най-вероятната към най-малко вероятната са:

      1 - Въздушна възглавница
      2 - Превъртяло спрямо оста на помпата помпено колело, ако е пластмасово.
      3 - Недобре работещ термостат.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Помпата е сменяна преди близо 30 000км, но трябва да попитам стария собственик дали е с пластмасово колело, за да я изключа, като вариант!

        За обезвъздушаването - казанчето ли е най-високата точка? Има ли пробка на термостата и радиатора, като междинни точки? Фактически от колко места се обезвъздушава системата?
        Аз на пътя го направих така, на отвита капачка на казанчето, напълних до максимума, "запалих" двигателя, падна малко нивото, пак долях до горе и нивото се задържа, като според мен е обезвъздушена. Така си и показа на пътя
        Sport Wagon 2.0TS|LPG

        Comment


        • При мен имам пробка за обезвъздушаване на радиатора в горния му десен ъгъл. Когато обезвъздушавам системата свалям и горната тръба на изпарителя, която също се явява висока точка и би могло да се задържи въздух в самия изпарител.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Благодаря ecotronic. Ще огледам, как е при мен!
            Sport Wagon 2.0TS|LPG

            Comment


            • Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
              Одеве така ме изненада "белисимата", че ми стана леко странно и дори иронично

              Предисторията беше, че течеше антифриз от няколко връзки около термостата /тройници за газовата/ и след тяхното пристягане, теча спря. Пробвах на място 10мин. и една дистанция близо 20км проблеми нямаше.

              Тръгнах по магистралата - спокойно 110-120км/ч /така близо 100км/ и като се набих в задръстването заради ремонта иииии чайника изкипя
              Взе да хвърля антифриз през капачката на казанчето и температурата на таблото скочи на близо 110гр.

              Отбих пуснах парното - никой, пипнах двата маркуча към радиатора - студени, радиатора също. Перката върти, като луда. Изхвърли близо 2л антифриз от капачката на казанчето. След чакане 10-15-мин да охлади - НЕ ИСКА. Тръбата от горе на радиатора става ту топла ту студена.
              Загасих колата, изчаках 20мин да охлади. Запалих нормално на 90гр. веднага перката се пусна, термостата явно беше отворил и температурата падна. Парно - ИМА.

              Долях 2л дестилирана вода и минах 250 км, като дори се поразходих по баирите - 2-3-4та скорост. Не загря повече от нормалното. По светофарите из града също всичко си е нормално...

              Е сега кажете - въздух ли имаше в системата?
              с пристягането на връзките около термостата да се е увеличило налягането, а преди да е имало въздух и след като не съм я обезвъздушил стана белята.

              П.С. Малкото маркуче в казанчето си пуска вода...
              Блокира ти термостата,щом са студени маркучите а перката върти.За 2.0 ТС мисля че няма водна помпа с метална турбина.
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                .За 2.0 ТС мисля че няма водна помпа с метална турбина.
                Има.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Няма. Дори Рикамби оригинали са с пласмасова.
                  Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                  Comment


                  • За 1.9 има с матална...
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                      Няма. Дори Рикамби оригинали са с пласмасова.
                      Колега, няма да твърдя нещо, ако не съм 100% сигурен в него.

                      Наскоро си монтирах тази (WP0014), която e с метална турбина.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Колега аз пак да питам от цялостен фейслифт дисплея за борд компа става ли само на вътрешен,и ако не каква е разликата намерих го с цялата конзола!

                        Моля за по бързи отговори ако е възможно,Благодаря ви предварително и ако някои има снимки на двата каква е разликата нека сподели
                        Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                        Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
                          Колега аз пак да питам от цялостен фейслифт дисплея за борд компа става ли само на вътрешен,и ако не каква е разликата намерих го с цялата конзола!

                          Моля за по бързи отговори ако е възможно,Благодаря ви предварително и ако някои има снимки на двата каква е разликата нека сподели

                          Колега, ако не ти стане ако може да споделиш къде си го намерил. Трябва ми дисплей за моята защото като се затопли и не се вижда нищо.
                          156 SW sigpic 1,9 JTD

                          Comment


                          • А на мене ми трябва само духалката без дисплея, тъй че може да направим партия с на който му трябва само дисплей.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • Здравейте колеги !
                              Имам следните въпроси :
                              1. На радиото от фейслифта различава ли по нещо монтажа от това на обикновените радиа . Мисълта ми е ще трябва ли да преправям нещо ако сваля сегашното радио Сони .
                              2. Какви марки радиа има за фейслифт . И какво да търся като най-добро ?
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                              sigpic

                              Comment


                              • Колеги имам един проблем който вече повече от 1 месец ме тормози и не мога да разбера какъв може да е при потегляне не и достига всякак мощност от 1000 до 2100 оборота я няма никаква след това ускорява е не знам на какво може да се дължи това ако на някой му се е случвало или знае ако може да сподели
                                Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

                                Comment

                                Working...
                                X